改装しました(←飽き性)

さてさてマイペースな Color Barsですが、お時間があったんで改装しました

西と東に縦長にして、ヨットの置ける部分を確保

今のところ4月は4/1にFYCのイベント、4/20に特集を企画してます

詳細決まったらお知らせしますね


Well, Color Bars has been going at its own pace, but we had some time to do some renovations!

We've made it vertical on the west and east sides to make room for more yachts!

So far in April, we are planning a FYC event on 4/1 and a feature event on 4/20!

I'll let you know the details when they are finalized.

看板つけたら、それっぽくなりました

東側

西側、ちょっとくつろげる椅子とかあります
後でよくみたらアダルトだったけどw

ステージの向きも変えて、コンパクトにしました

毎日、このうさぎDJが張り切ってプレイ(?)しています





コメント